You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Ticketsysteem F.A.Q
print icon

Q: Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
A: Hoe u uw wachtwoord kan wijzigen vindt u in dit artikel.

 

Q:Hoe stel ik de taal van het ticketsysteem in op Nederlands?
A: Dit kan bij "Mijn instellingen" in het ticket overzicht.

 

Q: Waarom staat er (P) achter de categorie van het ticket?
A: Er is door uzelf of door een medewerker van Emjee aangegeven dat het ticket privacy gevoelige informatie (kan) bevat(ten). Notificatie e-mails zullen in dit geval slechts melding maken dat er een nieuwe reactie is geplaatst in het ticket. U kunt de reactie zelf alleen lezen door in te loggen in het ticketsysteem.

 

Q: Mijn ticket in de categorie Emjee - Sales is direct gesloten, waarom?

A: Dat klopt, het ticketsysteem wordt uitsluitend gebruikt door onze Support-afdeling. Maakt u een ticket aan voor Sales, dan wordt deze automatisch doorgestuurd naar de Sales-afdeling en het ticket gesloten.

Heeft dit artikel geholpen?
2 van 2 vond dit nuttig

scroll naar boven pictogram