You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Ticketsysteem F.A.Q
print icon

Q: Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
A: Hoe u uw wachtwoord kan wijzigen vindt u in dit artikel.

 

Q:Hoe stel ik de taal van het ticketsysteem in op Nederlands?
A: Dit kan bij "Mijn instellingen" in het ticket overzicht.

 

Q: Waarom staat er (P) achter de categorie van het ticket?
A: Er is door uzelf of door een medewerker van Emjee aangegeven dat het ticket privacy gevoelige informatie (kan) bevat(ten). Notificatie e-mails zullen in dit geval slechts melding maken dat er een nieuwe reactie is geplaatst in het ticket. U kunt de reactie zelf alleen lezen door in te loggen in het ticketsysteem.

 

Q: Mijn ticket in de categorie Emjee - Sales is direct gesloten, waarom?

A: Dat klopt, het ticketsysteem wordt uitsluitend gebruikt door onze Support-afdeling. Maakt u een ticket aan voor Sales, dan wordt deze automatisch doorgestuurd naar de Sales-afdeling en het ticket gesloten.

Heeft dit artikel geholpen?
2 van 2 vond dit nuttig

scroll naar boven pictogram