You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Home > Microsoft Office 365 > Outlook > Automatische toevoegen online vergadering uitschakelen
Automatische toevoegen online vergadering uitschakelen
print icon

Als je een agenda-item aanmaakt en mensen uitnodigt voor een vergadering maakt Outlook hier automatisch een Teams-vergadering van. Dit kan soms voor de ontvanger verwarrend zijn. 

In deze handleiding lees je hoe je dit kan uitschakelen.

 

Let op!🔔: Indien je verschillende versies van Outlook gebruikt, moet dit in alle versies van Outlook worden uitgeschakeld. Deze instelling wordt niet gesynchroniseerd. Dus gebruik je zowel Outlook Online, de Outlook desktop-app, als de app op de telefoon, dan moet de instelling 3x worden uitgeschakeld. 

 

Outlook Online

  • Log in bij https://outlook.office.com/.
  • Klik rechtsboven op het tandwieltje en vervolgens op Alle Outlook-instellingen weergeven.
  • Ga aan de linkerkant naar Agenda en haal het vinkje weg bij Onlinevergadering toevoegen aan alle vergaderingen.
  • Klik op Opslaan

 

Outlook Desktop

  • Open Outlook.
  • Ga naar Bestand en kies links onderin voor Opties.
  • Ga aan de linkerkant naar Agenda en haal het vinkje weg bij Onlinevergadering toevoegen aan alle vergaderingen.
  • Klik op OK.

 

Mobiele app

  • Open de Outlook-app en tik links boven op je profielplaatje.
  • Tik linksonder op het tandwieltje.
  • Klik vervolgens onder E-mailsaccounts op je e-mailadres van de organisatie/school.
  • Kies vervolgens voor Onlinevergaderingen.
  • En zet Elke vergadering online brengen uit
Heeft dit artikel geholpen?
3 van 3 vond dit nuttig

scroll naar boven pictogram