Feb 12, 2025
Wanneer nieuwe collega's worden toegevoegd aan de team SharePoint, is de school agenda niet meteen zichtbaar. Deze moet handmatig, door elke gebruiker, toegevoegd worden.
De nieuwe gebruiker moet de volgende stappen volgen:
- Navigeer naar office.com en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
- Klik vervolgens in het venster dat geopend wordt op Outlook.
- Klik daarna links in het venster op agenda (in het plaatje hieronder rood omrand)
- Klik nu links in het venster op Agenda toevoegen
- Klik op Toevoegen uit adreslijst en selecteer uw eigen e-mailadres (in het plaatje hieronder rood omrand)
- Type vervolgens bij naam of e-mailadres invoeren de naam van de agenda en klik op toevoegen
(type bijvoorbeeld "externe kalender")
- Bij toevoegen aan kunt u de agenda toevoegen aan "Mijn Agenda's"
De agenda is nu gekoppeld. Het kan even duren voordat alle items gesynchroniseerd zijn.
Let op! Elke gebruiker die de school agenda wil zien, moet de agenda zelf koppelen.